Match!! :)

Hej, nu har jag spelat match mot Morön. Vi vann med 3-1 så det gick ganska bra :)
Fast inte för mig :/
Annars idag har jag varit på skolan, vi pratade mycket om betyg och sånt. Läskigt med betyg i åttan :S
Sedan så skulle hela skolan och kolla på landskampen mellan Sverige och Finland U15 :)
Det var kul, särskilt att kolla in killarna :P
Haha skoja :)
Sedan cyklade jag hem med joel och Ebba (förresten Ebba, kul att du kom och tittade på matchen!! (: )
Sedan la jag in massa mobilbilder på datorn så nu kan jag lägga ut lite bilder också ;)

Hare så gott!

puzzpuzz / Fotbollskompis :)



Bild vid älven en varm sommardag :)
Foto: jag



Häst vid min kompis stuga ;)
foto:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0