ANNANDAG JUL!

Hoojj!
På julaftonskvällen fick jag magsjuka, hade då mått illa hela kvällen. De är ju inte precis vad man önskar sej i julklapp, men de fick man ändå. Som vanligt när jag är sjuk äter jag inte mycket, igår drack jag mest vatten och julmust :] sen åt jag en youghurttallrik också :) Idag känner jag mig bättre, även om jag har ont i magen än.
Idag har vi köpt en kamera också =D så när mamma och pappa kommer hem från stan ska vi ladda den och sen ska jag nog fota litegrann. De betyder att de kommer komma in bilder på bloggen så småningom =D

ni får ha de så bra så länge! :D
puzzpuzz/veakaka


redan använd bild men hittade ingen annan :)

Kommentarer
Postat av: Julia

när kommer bilderna du tog idag?? :D

kram

2009-12-26 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0