DE 3 SENASTE DAGARNA + JULBAK=D

heejj! :)
nu skriver jag vad jag gjort de tre senaste dagarna:)


Fredag: var ledig hela dagen, for på stan och köpte julklappar med Frida. Sedan hade jag simavslutning så jag var och tränade också och fikade där:) På kvällen for jag till söder, där de också var avslutning, så en och annan knäck slank ner i magen ;)  Tack John, Isak, Frida, Linnea och Hanna M för att ni kom :D Efter detta for jag till Frida och skulle sova där, hon hade hyrt en film som vi skulle se. Men den var inte alls bra!!!

Lördag: vaknade kring halv tio och åt frukost med Frida och hennes lillasyster. Kring kvart över tio for jag och Frida till Kaplanskolan där min lillebror skulle spela match. Resten av dagen var jag på stan och köpte julklappar, nu har jag bara två kvar!! :) Sedan när jag kom hem städade jag mitt rum. En riktig STORSTÄDNING!! Och när jag ändå gjorde de passade jag på att möblera om! :)  På kvällen hyrde familjen en film, the break-up. Den var helt okej :)!
Sedan somnade jag.

Söndag: vaknade imorse av att mamma väckte mig och sa: VI HAR FÖRSOVIT OSS!! klockan visade halv tio och vi skulle vara i tältet kring kvart i elva. Själv tyckte jag att de var ganska gott om tid, och nog hann vi allt :)
Träningen var rolig, den gick helt okej =) Sedan kom jag hem och resten av dagen har jag bakat tillsammans med mamma. De vi gjort är:
  • knäckrullar
  • hallon muffinsar med philadelfia ost
  • bounty
  • dumlekakor
nu ska jag bara koka lite knäck, sen är jag klar :D de är tredje gången i vinter som jag gör de:) HAHA de har gått åt en hel del kan jag säga ;)

Pusspuss
/veakaka



min katt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0