FOXTROT :D

heej allesammans!

nu sitter jag framför datorn och gör ingenting.
 min dag har däremot varit roligare.
Den började med att jag vaknade av att Ellie kom upp till mitt rum och hade bestämt sig för att det var dags för mig att vakna. Hon försökte komma upp i min säng, men jag ville somna om ett tag till så jag sa till henne att gå ner och det gjorde hon :O
Så jag somnade om och vaknade en stund efteråt. Då var det dags att stiga upp på riktigt. Jag hade tre lektioner innan lunch och sedan, efter lunch, skulle vi dansa foxtrot med alla åttor på hela skolan. Hahah, de var skitkul :D:D
efter detta så skulle vi se lucia. Egentligen skulle vi sluta kvart i två, men eftersom vi skulle se luciatåget som niorna gjorde fick vi sluta halv tre istället. Men fint de var de :D
Efter luciatåget for jag på stan och fikade :]
sedan var det fotbollsträning och ni är jag som sagt hemma :)

nu tror jag att jag ska äta lite godis, ha de bra!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: jost

Kul med foxtrot! Halv, halv, hel, hel...

2009-12-13 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0