GODIS :D

Hej!
Dagen började med att mamma väckte mig och helst av allt ville jag bara somna om igen. Den första tanken som kom upp i mitt huvud var: NEEJ inte skola!
Men till skolan var jag tvungen att fara, så jag hade inget annat val än att stiga upp ur sängen och möta den kalla luften runt omkring mig. KALLT VAR DET!

Efter jag ätit rostat bröd med marmelad så gick jag upp och klädde på mig. Till sist kom jag iallafall till skolan där jag skulle sjunga för min musiklärare. Det gick inte så bra.

Efter jag varit på skolan ett tag fick jag sms av Marcus att han kommit och hälsat på eftersom dom lyckostarna var lediga :D :@
Så då träffade jag honom :) sedan skulle jag på fotbollen, där de inte heller gick så bra..
sedan hade jag träning igen och sen skulle jag på konfa.

På konfan var de idol christmas, sista gången för i år som vi hade konfa. Helt okej var de iallafall och fikat som man fick var suveränt!! :D
Sedan var de en liten "tävling" som man gjorde tillsammans med grupper och ettan, tvåan, trean och fyran fick priser i form av godis. :D Min grupp kom tvåa så nu sitter jag och mumsar på en gott och blandat påse :D

Ha de så bra allihopa!
pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0