Juldagen!!

Jaha så var julafton över, nu väntar ett mysigt jullov! De här är nog det sista in lägget för mig Fialotta, ialla fall från familjens dator jag ska nämligen få en bärbar dator i julklapp eller jag fick den i går men minkusin är nu och kollar på dator till mig! Han är bäst!!! Så idag ska jag inte göra så mycke ska ialla fall träna lite styrka om jag hinner med det! Hoppas ni alla hade en bra julafton i går det hade jag ialla fall! :D
Det här fick jag i julklapp:
Pengar
Presentkort
Tomte/ annan tomte
Parfym
Dator
Datorväska
Shampo/ Balsam
Godis
Tuggumin
Eriks ny Cd
Film
Ny huvudkudde
Bio kort
Mascara 
 Spela till datorn
Spela till playstation men det funkade inte så vi måste byta:P

Har säkert glömmt något men jag hade ialla fall en toppen jul och fick jättebra presenter! Tack alla för de bra presenterna!

Puss/ Fialotta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0