KÅGE IKVÄLL:D

Hej alla människor! :)
Idag har jag varit på stan med mamma, vi letade en klänning till julfesten och ÄNTLIGEN hittade jag en! Igår var jag och gick på alla affärer i hela stan, tror ni jag fann något? -Nej, men när mamma är med hittar man alltid något :D !! TACK!!

när vi kom hem hittade vi mjukkaka på bron som vi ska sälja med fotbollslaget. Inte de roligaste man kan göra en lördag men helt klart värt pengarna. Vi ska fara till gothia med fotbollslaget i sommar och måste därför sälja massa saker. Sedan fikade jag, muffin och saffransbulla. MUMS!! :D

Ikväll ska jag fara till Kåge och vara med mina vänner, Karro, Julia och Moa. Vi ska sova där till imorgon och de kommer bli hur skoj som helst :D haha, helt GALET!!

aja, nu ska jag äta middag
pusspuss!



har inte många bilder på den här datorn, men detta är iaf en med fotbollslaget innan match :)



och de här är efter en match :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0