KNÄCK:D

Hej allesammans!
Idag vaknade jag av att Ellie kom upp i min säng, en trevlig förskotts julklapp, eller?!!:)
Eftersom att jag och Joel skulle upp och handla de sista julklapparna var det trots allt bara att pallra sig upp ur sängen... trög gick de!
Vid elva var vi iaf inne på stan, konsitgt nog hittade vi de vi skulle ha direkt!!
När vi kom hem så satte sig Joel framför datorn och jag kokade lite knäck :D
receptet var de gamla vanliga:

2dl socker
2dl grädde
2dl sirap

sedan är de ju bara att koka och göra kulprov osv;)

Nu ska jag snart vara me John och Anthon :D
hare bra!
pusspuss/veakaka


MUMS!! :D:D


Kommentarer
Postat av: moa

åhh, gott med knäck :D

borde kanske ta mig tid till att göra de själv..?:)

2009-12-21 @ 13:16:54
Postat av: Linnte

Precis, sedan är det BARA att koka i två timmar, göra kulprovet, koka en timme till, sedan göra kulprovet var tretionde sekund i fem minuter. Det är i alla fall mitt knäckbak xD

2009-12-21 @ 13:20:17
URL: http://linnte.blogg.se/
Postat av: alva

MUMS ME KNÄCK :D

2009-12-21 @ 13:23:15
Postat av: jost

Tja! Snygg blogg! Får jag smaka dina knäck?=) äsh gör det ändå... see youu!!

2009-12-21 @ 13:48:14
Postat av: Mimmi

Nästa gång du vill på söder men ej har någon att fara med kan du alltid ringa mig..Jag har typ aldrig någonting att göra..Jag hade gärnat följt i Fredags men ingen ringde och frågade om jag ville följa:( DISS?

2009-12-21 @ 14:24:36
URL: http://mimme.webblogg.se/
Postat av: marcus

Dina knäck ägde!

2009-12-21 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0