Mindre än en månad kvar!

Hahah okej det var ett tag sen jag skrev men jag hade glömmt lösenordet :P  Nu är det bara tio dagarkvar till julafton och mindre än en månad till jag fyller 15 år :D


Så här kommer min vecka se ut


Måndag : Skolan och fika gäster
Tisdag: Skola och träning
onsdsg:  rolig dag på skolan och kanske Söder? :D
Torsdag: Sista skoldagen för i år, tema dag med skolan och betygsutdelning
Fredag: Ledig :D :D :D träning
Lördag: konsert......
Söndag: träning kompisar kanske :)


Hare bäst alla läsare

Puzz




foto-0745




Kommentarer
Postat av: sanna

Fin blogg :D

Vad är söder?

2009-12-15 @ 12:58:38
Postat av: moaaamaaa

Hej

Grattis i förskott!! :D

2009-12-15 @ 12:59:33
Postat av: niiicee

trevligt med födelsedag, :)

ha de bra

2009-12-15 @ 13:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0