NI ÄR BARA BÄST!!!

Heej!

Idag fick vi våra betyg, ganska nöjd ändå :)
sedan var jag med MARCUS :D
Efter de så for jag och tränade, först simning sedan innebandy :O
Jag fick följa med jenny och josefin och sofie eftersom alla andra som gick på sörböle hade julfest. De var SKITKUL men jag var SKITDÅLIG :D
sedan kom jag hem,

Då skrev min underbara vän LINNEA ett sms till mig och skrev att hon och HANNA skulle komma imorgon på Söder. Sedan kommer FRIDA också att vara där, vilket betyder = galet = HUR KUL SOM HELST!!
Jag längtar hur mycket som helst till imorgon <3
Sedan frågade jag JOHN om han också skulle dit, men han ville inte :( de var dagens tråkigaste :(

hur som helst, annars har min dag faktiskt varit rolig :D

pusspuss
/veakaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0