Så vare bara en dag kvar:D

I går så var jag på 360 i cirka 40 minuter. Sen gick jag ner till mamma och hjälpte henne med lite julklappar:D
Vi köpte till gansak många:
Till min lilla syster
Till våran katarina
Till farmor och farfar
Till Märtha
Och till lilla mig:D

Efter det så for vi hem åt lunch, sen blev de julhandla; det tog cirka två timmar. När vi kom hem klädde vi klart granen sen blev det middag. På kvällen var jag och spelade fotboll med Vendela, Joel och Emma efter det byte vi julklappar!
Tack så jätte mycke för julklapparna:D<3<3
I dag har jag varit hos tandläkaren. han sa att jag kanske skulle få tandställning :) :S
Ajaj det blir säkert bra! Hoppas ni alla får en underbar jul!!!!!
Nu sak jag gå och kuera  min magkatar.




kramar och pussar från

Fialotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0