SNART, JAG LOVAR!!

Heej allesammans!
Jag vet... jag sa att jag skulle lägga in bilder.. och har dom kommit? NEJ!
Jag ska verkligen göra det, på heder och samvete. Snart kommer en BILDBOMB! :D jag har faktiskt dålig samvete..

Men de är bara massa saker som måste göras först..
Jag skulle lägga in dom idag men då var de ju en CD-skiva som man var tvungen att installera innan man kunde lägga in bilderna "suck". Och den var på engelska, och såå bra känner jag mig inte riktigt :] saker och ting brukar kunna gå snett när jag ska göra sånt ;)
Men snart, jag LOVAR!! :D

Idag steg jag upp kvart i åtta och for sedan på Edda där jag skulle köra spinning. Någon som gjort det?
Är de jag som är otränad eller är de superjobbigt?! :) jag tyckte då de..
Sedan skulle vi simma en stund efter de också, kul kul. Men de gick bra iaf:)
resten av dagen har jag varit med Frida och tagit massa bilder. Bilderna kommer senare som sagt;)
Nu har jag just ätit och ska snart pallra mej iväg till Frida.

Hare bra så länge! :)
puzzpuzz/ veakaka



haha, ellies syskon ;)



måste verkligen se Alvin & gänget 2 :$ :D!!  dom är ju såå söta<3


Kommentarer
Postat av: :)

jaa jag har ju väntat på dom där bilderna.. hoppas dom kommer snart!

gullig hund<3

haha jag vill också se den :D

2009-12-29 @ 18:02:23
Postat av: Sofie

Det är jobbigt jag vet brukar köra det så:)

Hare bäst!! <3

2009-12-29 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0