TEMADAG PÅ SKOLAN :D

Heeej!! :D
Idag har jag varit på skolan, vi hade temadag så det var inte alls som de brukade vara.
Dagen började med att jag skulle ha textilpyssel och de hade jag till ungefär kvart över elva. Sedan hade vi lunch till halv ett och sedan spelade vi badminton.
När vi spelat badminton i ungefär en timma var vi ganska less så då bestämde vi oss för att köra fotboll en stund.
Lagen blev jag och fem andra tjejer i min klass mot fyra sjuor, två nior och två lärare :D

Efter de var klockan typ kvart över två, då fick vi fara hem. Men när jag satte mig på cykeln hade någon tömt mina däck på luft så de var bara att hoppa av cykeln och börja skjuta den. Men då fick jag skjuts hem av Linnea istället, tack <3

Dagen slutade med att jag for jag och tränade.

harebra!!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: alva

hahah du är ju smart;) <3

2009-12-15 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0