10 saker du kanske inte visste om mej..

.. som sagt har HannaM utmanat mej att skriva 10 saker du inte visste om mej.
Såhär kommer de:

  • Jag är rädd för döden.
  • Om någon jag smsar/chattar med inte skickar en smiles tror jag att den är sur på mej.
  • Jag skriver dagbok. haha fast inte så ofta, mest när jag deppar xD
  • När jag flyttar hemifrån vill jag ha många djur, bla en björn och en leopard xD
  • Jag LÄNGTAR tills jag ska köra moppe :D
  • Om jag lyssnat på en låt minst tre gånger tycker jag att den är bra.
  • Jag har bara varit utomlands en gång (om man inte räknar med norge och finland)
  • När jag är övertrött och har druckit läsk blir jag tokig å kan typ göra vad som helst :]
  • Jag älskar allt som är sött :] (förutom några speciella äckliga kakor!)
  • Jag älskar att bada, men jag är rädd för att simma för långt ut i en sjö/hav.
puss/vendela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0