En bild ur arkivet

Tjena, skulle logga in på msn nu när jag kom hem för ett bra tag sen men mitt msn dampar.. Inte kul precis... Skoldagen gick fort men den var tråkig som bara den. Nu väntar middag och sen träning med laget, jag hoppas på en rolig träning och att det går bra. Sen kanske det blir att vara med vendela om hon kan annars får se om jag kan hitta på något annat.  Snart är snön borta jag längtar verkligen till all snö är borta och när  gräset kommer=)





Jag hittade den här i arkivet jag älskar den<3


Puss/ Lu

Kommentarer
Postat av: m

tack så jätte mycket för dina ord! Dom värde verkligen (: TACK ska du ha!!

KRAM

2010-05-02 @ 22:35:14
URL: http://fightfightfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0