Hoppas det går till Final!!

Aik vann ett stort plus på det!! Maten var inte var inte så god tyvär... Det var bra tryck och mycket folk på  O´Learys. Nu ligger jag hemma i soffan och gör inte så mycke funderar på att gå och lägga mig i sängen och se film eller något=) Vad ska ni göra under sportlovet? Kameran är inte den bästa jag som finns men den ska med till fjällen i alla fall så det ska nog bli lite bilder=)



Ojoj hur jag ser ut, haha vi är litee spårade när vi är med varan=) Vi brukar till och med ha krig med parfymerna =)

Älskar dig gumman<3 Måste bara lägga ut den här bilden på en otroligt fin och vacker person som många älskar och tycker om!!<3<3



Älskar dig (L)



Puss på er hinner nog med ett inlägg i morgon innan vi far. Men om jag inte hinner får ni ha det så bra;)

Puss på alla ni där ute/ Lu

Kommentarer
Postat av: moa

sv: tack frida!:D

ja, det kan jag såklart göra:D

2010-04-04 @ 16:41:25
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: vendela

HEMSK BILD!! :)

2010-04-04 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0