Percy Jackson-kampen om åskviggen.

tjabba!

Har haft fullt upp. Igår var jag hela dagen i Malå med Josefin och Mimmi.
Riktigt trevligt!

Idag kan jag knappt röra mej för jag har jätteont i knäna, armarna, axlarna och rumpan!
Anledningen är att jag åkte snowboard för första gången.
Det var roligt men jag ska nog inte satsa på snowboards karriären om man säger så ;)

På kvällen var jag med Ebba, Isak och John.

Idag har jag målat om min garderob.
Kläderna togs ut för flera dagar sen och har legat på mitt rum sedan dess.
Först idag började jag äntligen måla.
Från mörkgrön till vit ska det bli, så det lär behöva målas flera varv och än så länge är jag på det första -.-

När jag var klar så for jag på bio med Jenny å Josefin. Tack för bion! <3
Det var Percy Jackson- kampen om åskviggen som vi såg.
Jag tyckte att den var bra!
Fast som vanligt skämde jag ut mej å skrek....



ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0