Skynda sig i väg!

Igår hade jag inte mycke  tide över till  att blogga tyvär, slutade tre sen skulle jag på teori till moppekortet sen hem packa fotbollskläder i väg till konfan efter det blev det träning!!!  I morse så skulle  jag stiga uppp klockan halv sju men jag  stängde av alarmet och sommnade om....... ajaj det var bara att slänga sig ur sängen då tio i sju och in i duchen. Nu ska jag snart sätta mig på cykeln och dra i väg till Vendela=) I kväll så ska jag försöka få tid att blogga lite mer, i alla fall efter träningen om jag kan ska ha läst typ halva boken till i morgon...  På lördag kväll dka jag nog se fotboll och det blir nog att se fotboll på¨dagne oxå om jag inte har något annat måste på stan men jag har inga pengar, fixa här hemma in för nästa helg! Vad ska ni göra till helgen?



Puss på alla söta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0