Lördag 10/4

Läste Mimmis blogg just innan jag for till matchen.
Måste erkänna att jag fick mej ett gott skratt när jag såg mej själv på en bild, liggandes i liften i Malå.
Hon hade då fångat det pinsammaste ögonblicket ;)
HÄR kan ni läsa om detta inlägg och andra som hon skrivit.

Jag kunde inte låta bli att koperia bilden så här kommer den ;D

fint, riktigt fint.

Jaa, just det, Sunnanå spelade ju match idag.
Det blev 1-1
Hammarby gjorde mål i de sista minutrarna *suck*
Men ett poäng tog vi hem iallafall, även om de kändes som om vi förlorade två.

Nu:bilder från igår.

låtsas att ni inte ser blomman bakom ;)





hahah sweeeet!

Kul att man fick ta en bild på dej Ebba också ;)

Kommentarer
Postat av: macke m

hahahahahahahahhahahaha fail!!!!!!!

2010-04-10 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0