VÄRLDENS SEGASTE DATOR -.-

Innan jag börjar detta inlägg vill jag bara säga att den här datorn kommer hamna i Guiness rekordbok (stavning?) för långsammaste i världen!

okej, nu överdrev jag liiite.
Datorn som står där uppe var värre:
De tog 45 minuter att logga in på själva datorn!!


Idag hade vi idrott, de var basket som stod på schemat..
Om man vore bra på basket så skulle de ju vara kul,
men eftersom jag inte är de... jaa ni fattar:]

Ikväll blire träning och sen ska jag ringa till Linnea ♥

aja, hare!
pussss vendela :*



dom här bilderna får mej att längta till sommaren ännu mera! Sol, bad, glass och vänner.

med moppe kommer denna sommar att bli ännu härligare, inga gränser, bara kör !

Kommentarer
Postat av: manda

seg dator...

kommer du å hälsar på då?;) när du har moppe å allt;D

2010-04-12 @ 16:44:01
Postat av: linnea

varning allihopa! Akta er från vägen i sommar, den är inte säker!

2010-04-12 @ 20:52:08
Postat av: vendela

haha, njaa, kanske inte när du och jag kör ;)

2010-04-14 @ 16:20:09
URL: http://fotbollskompisar.blogg.se/
Postat av: macs

ojoj, du måste skriva in vilken färg det blir på moppen så man vet när man ska akta sej ;)

2010-04-14 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0