Onsdag 14/4

Ska jag vara helt ärlig fattar jag inte den här grejen med att blogga på morgonen.
HUR HINNER MAN?

För de första behöver jag all min tid åt att packa väskan, äta frukost och fixa mej själv.
För den andra så tar de ju en kvart att logga in på datorn och MINST tio minuter att skriva ett inlägg om man vill ha med en "fin" bild också.
Då undrar jag, antingen går folk upp vid sex bara för att kunna blogga lite innan skolan, eller så är jag fruktansvärt seg på morgonen.

Jag tror nästan att de sista är rätta svaret.

Hur som helst. Dålig uppdatering från min sida.
Därför bjuder jag på lite extra bilder;)


från mitt fönster (samma dag som jag blev klar med min städning) ^^





jag som liten, ser ni mina kinder?:P



POSARN ;)


PUSS!!
vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0