HÄRLIG TOA!

Detta hittade jag när jag tittade på mailen :






Damen ska snart gå in på denna ute-toalett i Houston i Texas, detta är UTSIDAN ^ "spegelglas" brukar jag kalla det.









SAMMA TOA FAST INSIDAN!!

Toan är helt gjord av en-rikningsglas!


När man sitter där känns det som om alla kan titta in,

fast så är det ju såklart inte.

I själva verket är det bara

du som kan titta ut.


SKULLE DU KUNNA??? INTE JAG!!



Föreställ dig att du är på fest, på den tionde våningen

av ett höghus.

Och du måste på toa.

Detta ser du när du kommer in.

Skulle du våga gå in?

Golvet är bara MÅLAT, men ojoj så verkligt det ser ut.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så här ser det ut i ett rökrum, taket är bara målat det

med.

 

PUSS/ VENDELA

 



Kommentarer
Postat av: Linnea

svar: haha men gullet, jag uppdaterar typ oftare än du.. vi ses imorgon :]<3

2010-04-18 @ 21:19:38
URL: http://linneapettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0