Om ni inte vill höra wain ska ni inte läsa det här ;)

Det här inlägget kommer bara bli massa klagomål så om ni inte har lust att läsa kan ni redan sluta nu.
Haha, från och med nu tror jag ingen läser längre ;)

Idag var de första gången jag var inne på min hotmail på ett tag.
Och jag hade fått 107 olästa eposmeddelanden. Och nästan vart enda ett var kedjemail som man skulle skicka vidare.
Visst blir man glad att det står massa fina saker, men i vartenda slut så står det skicka vidare detta till alla dina vänner.
Vad är det för fel med att bara skicka fina saker till varandra utan att det står att man måste skicka vidare dom?
Om man tyckte om mailet och vill dela med sej det till andra gör man det ju ändå, utan att någon skrivit längst ner "skicka vidare till 20 personer annars får du otur i vänskap i 5 år"

Sedan hatar jag sånt när man ska önska sej saker, sedan i slutet står det "om du inte skickar detta till 15 personer kommer din önskan vändas mot dej, det är ditt val. Detta är inget skämt!"

Vad ska man göra då liksom?
Visst nog kan man skita i det, men tänk om de händer så ?!

Även om de bara är någon person som haft lite att göra som startat mailet så ändå... :]

Okej, de där kändes ganska fjolligt men... :]

Haha, hoppas någon orkade läsa iaf :)

Sen har jag lite mer att klaga på, men de kan vi ta en annan dag ;)


puss/vendela







de kommer ett till inlägg sen, jag lovar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0