VILKEN DAG




godkväll!

Dagen har varit underbar. Eller okej, vädret har det.
Själv har jag städat -.-
jag började i måndags och jag önskar jag kunde säga att de var klart nu. Men så är inte fallet.
Men snart så ska de väl vara klart!

Har ändå hunnit vara ute och fotat idag.
Eller hunnit, jag tog rast helt enkelt.
Har inte orkat lägga in dom på datorn än, men när jag gjort det så dyker dom väl upp här antar jag.

Ha en fortsatt bra dag gullisar!
puss vendela.




när linnea å hanna var här, då hanna somnade i soffan ^^
måste erkänna att hon var rätt gullig när hon sov ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du var tvungen att lägga ut bilden på mig när jag sov?;)<3

2010-04-11 @ 19:46:49
URL: http://hannama.devote.se
Postat av: vendela

jaa såklart jag var! ;)

men du var ju sööt <33<3

2010-04-12 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0