att man förändras så mycket..

Jag kom just på en sak!
Idag på skolan så tittade vi igenom Fias mobils bilder... vi hittade en bild på mej sen i sjuan och jag må då säga att jag har förändrats hur mycket som helst! Ärligt talat såg jag ut som en femåring  (ni som var med vet vilken bild jag snackar om)
De kan man kalla pinsamt!
När jag tittar mej själv i spegeln tycker jag att jag ser ut som jag alltid gjort.. visst ibland har jag haft lite kortare hår och ibland lite längre, men jag har aldrig tänkt på att mitt ansikte förändrats så mycket!
Jag säger bara det, stackars dom som kände mej i sjuan, för man kan verkligen tro att jag var liten ;)
haha, vem vet?
Om ett år till kanske jag tycker att det är pinsamt hur jag såg ut idag?

aja, puss / stei

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta säga så, du är fin som du är och vi gillar dig för hur du är, hur du ser ut spelar ingen roll. Och om folk tycker något annat så kanske det inte är din vän?!?! Vi gillar dig för den du är<3<3

2010-02-12 @ 21:09:15
Postat av: Hanna

Du är alltid gullig gumman! och har alltid varit<3 puss

2010-02-12 @ 23:32:02
URL: http://hannama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0