Dag 2 avklarad!

Så var dag två på jobbet avklarad, haha! Nä men, de var faktsikt roligt idag. Vi fick lära oss hur man masserade hundar ^^ vi använde linement som luktade i flera timmar efteråt, lukten påminde väldigt mycket om lysterine.. kanske inte de godaste, men de funka :)

Idag hade jag konfa och jag måste faktiskt erkänna en sak.
Innan jag började konfan var jag inte alls pepp, jag trodde att de skulle bli dom tyngsta dagarna i veckan och att jag skulle gruva mej inför varje gång. Men istället har det blivit så att jag nästa längtar till varje gång jag har konfa.. lite konstigt kanske och jag håller med.. men de är faktiskt väldigt roligt som vi haar de :)  det kanske är våran grupp, så ta åt er alla jag går med ;) <3

Nää nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag orkar inte sitta kvar här... o.o

puss och kram /st





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0