DUSCHEN = MUSIK!

Hej!
har just tagit fram en skitgammal CD-skiva, tagit radion till badrummet, satt i skivan och skruvat upp volymen på MAX!
Världen skönaste dusch blev de kan jag ju lova!
Mamma kom hem från att ha skjutsat Joel och Marcus till bandyn och jag hörde varken att hon kom hem eller att hon skrek.menmen. Skön musik fanns iaf!
Nu sitter jag framför datorn och diggar musik nu också! :)
hare bra!


miss the summer <3





haha och om ni är avundsjuka på bilderna finns dom på google om man letar där ;)

fast den där bilden har jag faktiskt tagit själv :D

Kommentarer
Postat av: moa

längesen jag kommentera, och jag vet att ni saknat mej ;)

jag längtar också till sommaren<3!!! kom och hälsa på någon gång då :D

2010-02-18 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0