Hemma är nog bäst!?!

Ja som ni vet har jag varit i hemavan:D Saknade att skriva och att ha vendela vi min sid<3<3 Jag hade det i alla fall bra i hemavan, kallt men bra sälskap<3<3 :* Sista natten var bäst fram till Mona min konfa ledare tog min mobil:( Aja, hoppas ni inte saknat mig! haha, nu sak jag vara lite social med linnea ett tag<3 Sen blire nog att vara social med killarna ;)

Tack för lunchen i dag Sofia<3:*

jag tog en bild i hemavan, förlåt<3


hare bäst puzz i puzz// Lundholm


Linnea hälsar :D




Kommentarer
Postat av: VS

2010-02-02 @ 21:53:29
Postat av: VS

Oj, de blev lite fel..

när kommer dom där bilderna ?? :P:P:P blir tokig snart.. :D

2010-02-02 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0