IGÅR :D:D:D

Dagen igår var typ den roligaste i hela mitt liv. Eller okej, nu överdrev jag kanske lite. Men den var verkligen helt underbar! Efter att jag varit på min träning kom Fridas pappa och hämtade mej. Han frågade om Hanna Marklund också vill ha skjuts hem till sig. Hon tackade ja och hoppade in i bilen. När vi åkt en bit så tog Frida på mej en ögonbindel. Förvirrad försökte jag förstå vad som var pågång. Efter vi kört ett tag stannade bilen och jag var tvungen att stiga ur. Jag hörde hur en dörr öppnades och sedan möttes jag av massa trappor. Eftersom jag hade ögonbindel gick det inte alls bra att gå uppför dom. Väl uppe fick jag ta av mej bindeln och då möttes jag av ett skrik: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN I EFTERSKOTT! Jag fick se Linnea och Emelie komma springande fram mot mej.  Sedan var festen igång. Klockan sju kom Mimmi med våra pizzor och resten av kvällen hade vi roligt och stojjade på :D Vi körde bl.a. våghals 2, ett jätteroligt spel där man ska välja sanning eller konsekvens och sedan göra det som står på kortet. De blev också en hel del prat och skratt, som man kanske ser på vissa av bilderna ;)


bålen var jättegod tills en viss person lade ner godisar i den, inte en sådan lyckad kombinaton! :)


hahaha snygg emelie ;)






Riktiga nördar xD :D


pusss! /stei

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en bra kväll :P

puss <3

2010-02-08 @ 10:05:50
URL: http://mimme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0