SM / LÄNSLÄGER :D

Hej!
Nu har jag fått veta att jag går vidare till nästa läger som är här i Skellefteå. Det är den 26-27 februari.
Enda problemet är att om vi vinner imorgon när vi ska spela SM gruppspel så spelas SM slutspelet  samma dag.
SM slutspelet spelas i Göteborg så det finns ingen chans att jag skulle hinna båda två.
men först och främst måste vi ju vinna imorgon :D

Det blir att gå upp klockan fem imorgon bitti eftersom bussen går klockan sex!!!
Vår första match imorgon spelas klockan tolv, så jag hoppas att ni håller tummarna då ;)

Idag har jag varit på skolan och vi hade fotboll :D

Kvällen är inte så noga planerad, jag kanske ska vara med Linnea och Mimmi, men vi får se eftersom jag måste upp tidigt imorgon.



hah lite önsketänkande angående imorgon ;)
puss/stei

Kommentarer
Postat av: Anonym

frida är inte snygg:]

2010-02-13 @ 12:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0