Min går dag!!

I går så skulle vi vara med Girre och Jorre men de var sjuka.... Så jag hade stigit upp tidigt i onödan och bakat den dära kladdkakan till Jorre och Girre helt i onödan. Men jag har ju vendela som egentilgen oxå skulle vara med så vi  åt lunch, såg film, fikade och var ute och gick i två timmar ( vi gick vilse) Haha!! Träning i går på kvällen känndes okej har varit sjuk  länge så jag har inte tränat på väldigt länge..... I dag så är det onsdag ingen träning i kalendern så det blir nog läxa och broarna runt om jag hinner!!! Nu ska jag be ge mig från datorn och så ska jag kolla om Moa och Sofia har kommit :D
Skulle lägga in  bilder från våran fjortiz kväll så gick det inte... Ska se om det går i kväll!


Puzz  på er/ lunid





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah pinsamt att ni gick vilse! :)

hur lyckas man i skellefteå?

2010-02-10 @ 16:22:38
Postat av: Agnes

Sv. Jaa!! Astaggad :D:D

Hur är det med nerverna själv då? :)<3

2010-02-10 @ 22:13:10
URL: http://agneeslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0