nu : mamams jkobb

Hej!

Nu sitter jag på mammas jobb, hon är på möte så jag har hela rummet för mig själv ..:)
Det är ganska coolt för hon har två skärmar så jag kan vara inne på en hemsida på ena skärmen och en på den andra och trots detta har jag bara ett tangetbord!! haha! Sen om jag drar musen åt vänster syns den på den andra skärmen ^^ haha ganska lättroad, menmen :)

Jag väntar på att klockan ska bli tio över nio så jag kan börja gå mot busshållplatsen.
Där ska jag träffa Linnea N och sedan ska vi som skrivet åka till bergsbyn där våran första praodag börjar. Spännande!.

Imorse vaknade jag av att min katt kom och bet mej i fötterna, kul morgon! (nååt)
Sedan klädde jag på mej pch gick ner och åt frukost samtidigt som jag såg på hockey
nu kom mamma, tjing /st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0