NU:träning

Hej!
idag är det den sextonde februari, alltså har det gått en månad sedan jag fyllde år! Grattis på månadsjubelet! haha,
Idag har jag varit på skolan och vi hade fotboll, efter det for jag och simmade och gissa vad som väntar nu? jo träning igen!
på två dagar har jag haft sex träningar, ganska imponerande! :)

aja, hade inte så mycket mer att skriva.. har snart fys och efter det blire plugg så jag har ingen tid att skriva då heller.
Jag känner att den här bloggen börjar bli lite tråkig... inga bilder, bara massa text, och dessutom tråkig text...
måste göra nåt åt det...

slänger in nåra fotbollsbilder, hare!
/st




Kommentarer
Postat av: eebbbaaaa

messi är snygg ! =]

2010-02-16 @ 20:16:56
URL: http://ebbagraahn.blogg.se/
Postat av: vendela

I know ;)

2010-02-16 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0