Om du inte fanns...

Jag måste vara den lyckligaste personen som fick lyckan att träffa dej. Det är inte ofta man möter en sådan förstående, snäll, omtänksam och pålitlig person som du.
Till dej kan man säga allt, man behöver inte vara orolig att du ska säga något vidare och man kan räkna med att du alltid talar om vad du tycker och hjälper en! Det fantastiska med dej är att du alltid finns vid ens sida, vare sej man är glad eller ledsen. Det är du som gör att jag inte faller. Jag vet inte riktigt hur jag skulle klara mej utan dej!
tack för att du finns <3<3<3!

puss
stei

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fint skrivet av dig gumman<3<3

Puss på dig<3

2010-02-11 @ 20:54:37
Postat av: linnea

Gumman, jag är glad att jag har dig. Du gör mig glad varje dag, om du inte fanns skulle det inte vara värt att stiga upp på morgonen. Dig kan jag berätta precis allt för, och jag älskar dig. Jag är glad att jag fick dig, du är den bästa som finns..men tänk att just ja hade turen att träffa någon så snäll, söt och hjälpsam men som samma person. Jag är bara så glad att du blev min, livet ut. Att få ha dig vid min sida gör mig lugn och det bästa med dig är att jag säger allt som är på hjätat och du förstår och du lyssnar så JÄVLA bra, dina öron skulle alla ha! (L)

2010-02-11 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0