only two days left now<3

Hej!
Klockan kvart i sju ska jag och Frida ge oss av till Söder och roa oss litegrann. De kan behövas efter en sådan här dag..
Jag vaknade av att min katt kom och bet mej (som vanligt) , sedan teg jag upp, åt frukost, klädde på mej, for till skolan.
När jag kom till skolan var jag i allra sista stunden, men jag hann trots allt. Dagen visade sej bara med matta, trots att det stod NO på schemat, medan jag suckade förklarade vår SOlärare Gunnar att våran Matte och No lärare var sjuk så vi skulle ha Matte istället för NO.... :S
Aja, efter lektionen hade vi slöjd å dit traskade jag glatt eftersom vi inte skulle ha någon lärare utan bara få göra vad vi ville (trodde vi) men när vi kom dit visade det sej att vi fått en vikarie i allra sista stund, så då blev det att jobba hårt trots allt. Men för det mesta gick de bra. Efter detta så var det dags för lunch å sedan så var resten av dagen helt okej.
Imorse så sa Joel att idag vid lunch skulle det bara vara halva veckan kvar. Å nu ikväll äre bara två skoldagar kvar och sedan äre helg !! :D:D Dessutom längtar jag JÄTTEMYCKET till Fredag eftersom då ska jag vara med Frida och Linnea, vi ska äta på dallas och sedan sova över hos Linnea. Det kommer bli skitroligt!!
ett långt inlägg fick ni idag.. konstigt eftersom jag egentligen inte är så glad...
aja, hare bra, puss
//Steinwalll

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: joel

Haha, så bra att du ska ha det kul:) men var du tvungen att skriva att jag sagt det?;)

2010-02-03 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0