saker blir inte alltid som man tänkt sej...

nej de blir det verkligen inte!
idag var jag med hanna m, vi hade jättekul. Vi såg one, three hill (stavning?) lockade håret, pratade och kollade o skolfotokatalogen ^^ efter det skulle jag vara med Fanny. Men klockan halv sex ringde pappa och sa att vi skulle kunna få fara och träna med f-17 så då for vi dit istället. Det var jättekul, men de var ganska jobbigt. vi körde matcher och när man inte spelade skulle man köra armhävningar, situps, plankan och upphopp.

Imorgon far jag klockan tjugo i åtta till tandläkaren, sen går jag till busstationen. Klockan tjugo över nio tar jag bussen till bergsbyn. Där praoar jag resten av dagen ^^  klockan fyra äre träning i bollhallen och sen blire kanske att vara med kompis :D chilldag!!

nu ska jag städa litegrann och duscha..
bilder efter min och hannas dag kommer när jag lagt in dom på datorn, tills dess får ni nöja er med det här:
äsch, nu laggar internet också så de blir ingen bild alls!! :@
puss/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0