Söndag 21/2

Så var helgen snart slut... Vaknade för en timme sen har rensat i några låder. Nu ska jag kolla vad vi har i morgon på skolan sen blite det packa väskan till moster och Lasse med skolböcker i. Måste oxå packa allt som jag ska ha med mig i kväll, vi ska nämlingen vara på skolan och sova några ur klassen:D  Min helg har varit jättebra!!! På fredag så kom jag hem och gjorde inte så mycke, sen åt jag middag lax med vitlöksås och pastan. Sen blev det in till stab träffa brolle!! Efter det var det träning, sen for jag hem gjorde mig klar packade väskan och for till Vendela där Lisa oxå var, vi hade det super kul :D Tack flickor<3<3 I går for jag och mamma på stan behövde  underkläder, men det kom med en massa andra saker oxå :D


Det här fick jag av mammsen :D





Jeanse från Bik bok







tröja från Cubus






två par tights från Cubus


Fick även en behå tack mamma<3<3



Jag köpte




Från Ur och penn  alla saker blev under 100kr







tröja från Bik bok



En shoppar dag är aldrig fel! Nu måste jag göra mig klar men jag tar med datorn till moster och Lasse så jag kan se till att skriva lite och lägga in några fler bilder;)




Puss/ Lundi






Kommentarer
Postat av: vs

kul med ett långt inlägg för en gångs skull ;) och mycket bilder de gillas :D<3

2010-02-21 @ 12:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0