Igår och Idag!

Igår kväll vid åtta kom Frida och Lisa till mej, det var dags för party! :D
Först pratade vi ganska mycket eftersom de var så längesen vi var med varandra sedan hann vi med att se två filmer också. Vi såg Aquamarine och Hocus Pocus. Aquamarine är typ den bästa film jag sett!
Den är både rolig och sorglig och jag grät faktiskt en skvätt också, och de var inte bara jag som gjorde de -eller hur Frida?;)
Imorse vaknade vi kring elva och då packade vi ihop, åt frukost och såg lite TV. Efter det gick vi ut en stund och tog med oss kameran. Som vanlig gjorde jag bort mej och den här gången var det inte lite pinsamt!!
Jag gick bredvid Lisa och kände att jag hade min mobil i mina mjukisbyxor och ovanpå allt ihop hade jag ett par täckbyxor. För att få upp mobilen var jag tvungen stopppa ner handen i mina täckbyxor och medan jag stod där cyklade Erik förbi!! hahaahaha!! de måste ha sett rätt roligt ut. Nu sitter jag här och roar mej med ett HubbaBubba och snart ska jag nog ta fram lite fika.
hare bra
puss /st









nu har jag också hunnit ha papperskrig :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0