min dag

Så har jag varit och praoat, haft träning kommit hem gjort fruktsallad och sitter nu med en stor glassskål framför mej ^^
Min dag var faktsikt ganska rolig och jag fick göra mycket. När man praoar blir de ibland att man mest bara går omkring men jag och Linnea hade sysslor som skulle göras hela tiden :D så de var faktiskt kul
när vi kom dit kom vi lite sent (inte det bästa!) men vi gick lite vilse, så efter många om och men kom vi faktsikt fram till slut.
vi fick börja med att gå ut med hundarna. VI gick tre vändor till samma ställe så efter ett tag var man ganska trött på vägen men de var ju roligt att gå eftersom hundarna var riktigt trevliga!
Efter det hade vi lunch, vi åt och sedan gick vi och gosade med en liten pudel som bara var 4 månader gammal, hur gullig som helst! ^^
När vi gjort det fick vi gå ut och gå med deras tävlingshundar ( de var såna här greyhounds, springarhundar) vi gick med dom i typ en timme.. Sedan borstade vi dom och typ städade lite grann och sedan var dagen slut :)
så de var typ min dag.. hade inte med mej kameran, men någon dag tror jag att jag ska ta med den :) då får ni massa bilder. Och bilderna på mej och hanna har jag inte lagt in på datorn än, så de blir lite gamla bilder...





puss å kram /st



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0