you are home!

Hej!
Idag har jag varit på skolan och sedan hade vi idrott (simning) så vi for upp på edda och simmade där och sedan utmanade vi killarna på en dykartävling (mimmi, linnea N och jag) en gång vann vi och en gång vann killarna..
Sedan har vi prov imorgon, svenska prov så hela kvällen har typ gått åt till att plugga, eller plugga jag har försökt iaf ;)
Ikväll har jag också pratat med frida och HON HAR KOMMIT HEM NU :D så imorgon får jag sällskap till skolan :)

aja, har inte mer att skriva
puss
/steinwall

bild får ni nån annan gång, orkar inte :] :$

Kommentarer
Postat av: Glad

Kul att ni båda är hemma igen! Då blir det mer inlägg gissar jag :)

2010-02-01 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0