10/1

Nu sitter jag i sängen ser på Tv, i dag har jag varit på Efs sen har jag sett på Tv till vi hade match mot morön! Det var en bra match vi gjorde, motståndet var oxå bra, vi hade en jätte bra fart hela matchen båda lagen, vi vann i allla val och jag är nojd över mina insattser! Imorgon blir man 15.... Haha det blir säkert bra, sak äta på lilla Kina med min vän Sofia till lunch det blir jätte kul :D tränin i morgon i det nya bolltältet blir super, nu sak jag göra mig klar för sängen och sen blire att göra allt klart för i morgon! Hoppas att ni haft en bra helg och ett bra jullov! Nu börjar skolan om i morgon, suck........








Tävlar med pappa och emma på vattenlad i Cypern, jag vann inte....


Puzzpuzz// Fialotta

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att ni spelade bra, grattis att ni vann oxå

ha det så bra!

2010-01-10 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0