GRATTIS FRIDA!

Hej!
Idag har man då varit på SKOLAN, första dagen efter jullovet. Och vad tror ni att de började med? Jo såklart att man fick läxor. Sedan forstatte dagen bra iaf, träning i den nya bollhallen, perfekt och jättefint! När man var där fick man veta vilka som gått vidare till länslaget och som ska till Norsjö den 30-31  :)  Från vårat lag var de: maja, agnes, fanny, loella och jag:) Gissa om man blev glad:)

De ända dåliga är att konfan ska till hemavan samma helg..

I lördags fick vi främmande av maja, hanna, madde och nicke. De var roligt:) och jag blev lite överspelt och spårade ur helt enkelt ;) men kul de var de iaf:)

På söndagen var jag med anthon och spelade match mot Morön där vi vann med 7-1 (tror jag)  ... :) matchen spelades i anderstorp som träning inför när vi ska spela DM på lördag mot GUIF. JAG LÄNGTAR TILLS DESS!! :) Så nu på lördag klockan ett får alla hålla tummarna för SUNNANÅ ;)

Nu avslutar vi inlägget med lite bilder från i lördags!





Och allra sist.. GRATTIS FRIDA!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0