SUGEN PÅ GOTT!!!

Heej allesammans!
Nu är min mobil tillbaka från lagning. Och inte gick den laga, så jag fick en ny :D
Så nu kommer jag vara lite extra glad om ni skickar sms ;)

Idag är de FYRA dagar kvar tills jag blir 15!!!
Tänkte bara påminna alla så ni inte glömmer att gratta mej ;) skoja<3

Idag var det skola, gick väl bra.. Var med Linnea hela dagen typ, ska kanske vara med hon ikväll med <3
Så de blir kul :)
Ingen läxa hade vi idag, men två prov nästa vecka.. Great!
Imorgon ska vi berätta en saga, muntligt på engelska, inte roligt de heller..
aja, man kan ju alltid hoppas att man blir sjuk :)

hare bra nu!
puzzpuzz/veakaka



SÅ GOTT!! SÅ SUGEN!!

Kommentarer
Postat av: linnea

du får inte vara sjuk vendela ;)

2010-01-14 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0