Överaskning till dej, Frida!

Hej!
Nu har jag just ätit å ska snart bege mej till Frida! :)
Med mej ska jag ha en överaskning, nämligen en kladdkaka! (så nu får vi hoppas att Frida inte läser detta förrän jag är framme hos henne och har visat den) ;)


Idag på skolan hade vi ju matteprov, de gick inte så jättebra. Ett tal var jättekonsigt, och de var inte bara jag som tyckte de! Jag tror inte ens vi lärt oss hur vi räknar sånt där.. eller har jag fel? :)
Idag på hälsan så kom Gunnar med madrasser (såna som man har när man kör joga) och då trodde man ju att de var de som stod på göra listan. Men inte var de så inte, utan vi kom in i klassrummet och han sa åt oss att lägga oss ner och slappna av. Så då fick vi ligga på madrasserna och lyssna på musik. Ganska härligt faktiskt. Men när hälsan var slut blev de ett fasligt sjå att orka stiga upp och pallra sej ut från klassrummet igen.

Aja, nu ska jag faktiskt bege mej av :) tänkte ta med kameran och ta lite kort, få se hur jag gör.

Hare bra, puzzpuzz!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0