Jag älskar dej! <3<3<3<3<3

Hej !
Nu sitter jag här framför datorn med världens kelsjukaste hund, får knappt använda ena handen till att skriva :)
Idag har jag varit på skolan, kommit hem och tagit mej en kopp choklad med mashmallows :D MUMS!
På skolan hade vi tre lektioner och sedan fotboll, älskar fredagar! En av lektionerna var dessutom bild så min hjärna har inte behövt anstränga sej mycket idag :)
På bilden ritar vi av frukter, förra gången var de en pumpa som skulle målas, denna gång två äpplen, eller de skulle iaf föreställa de... men om någon sett mej rita så kan ni ju tänka er hur de blev ;)   (inte fint)

hjälp nu hände något med texten (som alla kanske ser) och jag har ingen aning om vad! :S
haha de går inte att ändra ...  :P
jaha, men då får vi väl fortsätta inlägget så här då.

Ikväll tror jag att jag ska vara med John och kanske någon fler, vet inte riktigt :)
Snart ska jag pallra mej ut med hunden och sen ska jag och träna.
Hare bra så länge!

puzzpuzz// 


haha gullis<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3





HUG ! (L)

Kommentarer
Postat av: moa

asså älskar din hund! <3<3<3<3

2010-01-22 @ 15:27:15
Postat av: moa

sv: hihi, ja =)

2010-01-22 @ 20:18:04
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0