:)

Hej!

Idag har jag alltså varit på skolan, vi hade prov, Noprov.. De gick faktiskt ganska bra ändå :)
Roligt: Jag tror jag äntligen vet vars jag ska praoa! Och inte ska jag göra de själv heller, utan de blir tillsammmans med Linna N! :) vars får ni veta när allt är klart ;)
Tråkigt: Datorn suger ! Satt typ i en kvart å kunde inte göra ett skit för att den låst sej..
Vi fick hål från HK:n eftersom våran lärare var sjuk, så då fick vi sluta två istället för fyra, :D!
Våran träning började fyra så jag var på norrvalla enda tills dess. Men jag hade ganska kul ändå, Jenny och Josefin gjorde mej sällskap ;) Och de tog typ en timma för Jenny att byta om! :) haha, hur lyckas hon  ?

Aja, nu ska jag nog se Tv en stund kanske..
hare bra !
puss:)


min cooling telefon ;) fick den i julklapp av Joel , Frida å Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0