Hemma igen :)

Så nu var jag hemma från Frida. Vägen dit blev inte så lyckad...
Först så trampade jag i massa snö så skorna blev blöta. Sen när jag väl kom fram insåg jag att jag hade glömt kladdkakan hemma, så de var bara att vända om. (lite motion skadar ju aldrig å dessutom bor jag inte långt ifrån frida) Så när jag väl kom fram andra gången så var mina skor genomblöta, men glad var jag iaf eftersom denna gång hade jag kommit ihåg min kladdkaka ;) så jag plingade på dörren å gissa vilken doft som möter mej när jag kommer in?!? JO KLADDKAKE DOFT SÅKLART!! OCH TRO DE ELLER EJ MEN DÅ HADE FRIDA OXÅ BAKAT KLADDKAKA! haha, lite småkul ;)
Aja, vi åt iaf med goda miner :)
Dessutom fanns de Benny Å Jerry glass framme ;)
Faktiskt första gången jag äter de  å inte tyckte jag att de var så gott som alla säger att de ska vara... men dåligt kan jag ju inte påstå att de var! :)

men nu tror jag att de ska gå nå bra på TV, annars blire väl att plugga.. :/
hare bra!

Puzzpuzz





....



Kommentarer
Postat av: Fialotta

Ojoj jag ser inte klok ut :S

2010-01-20 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0