Hemma

Ännu en dag av skolan är bortgjord, nu är det bara tre dagar kvar tills helg <3<3<3
Och då bär det av till Norsjö =D de blir kul, hoppas jag :)
har varit på konfan ikväll, är nu hemma och har sett TV och haft fight med min katt. Och man kan säga att han vann...
MEN han fuskar!!!

Blir kanske ett längre inlägg imorgon, om jag har tid, lust och orkar.
Ha de bra!
puss/Steinwalllll ;)

ps, jag och linnea ringde till platsen där vi tänkt praoa idag. Men dom svarade inte. Sedan ringde dom upp mej, men då kunde inte jag svara. Då ringde jag upp dom å då svara inte dom å sen ringde dom men då svara inte jag. Hoppas på ett mer lyckat försök imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: moa

PINSAMT att bli slagen av en katt ;)

2010-01-26 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0