Norsjö Imorgon : )

Hallå! :)
Idag for Frida till Hemavan, hon sitter på bussen just nu och kommer fram typ sju ikväll tror jag de var.
Själv har jag cyklat hem i 20 grader minus och höll på att frysa ihjäl medan hon sitter i bussen och har trevligt, lite orättvist kan man tycka.
Aja, om man ska se det postivit får jag fara till Norsjö imorgon och spela fotboll medan hon fryser av kylan i slalombacken :] Om bara min fot ville sluta ta ont! Försökte träna igår men de gick inget vidare, men den känns iallafall bättre idag :)
Nu har jag just druckit en kopp choklad med maschmallows :) man kan säga att de blev en favorit i repris :)

Idag på skolan så hade vi hål från bilden så vi hade lunch i två och en halv timme typ :) Under den tiden så hann vi äta och göra bort arbetet som vi egentligen skulle ha efter fotbollen, vi hann också fara upp å byta om och skjuta en stund innan fotbollen började. (jag fick bli målis å de gick ju inte så bra )   ;)
Målprocenten blev typ 0% räddade skott, 100% insläppta :)  haha!

Men nu ska de nog bli lite xbox och sen ska jag fixa middagen.
Ni får alla ha de så bra och förbereda er på en dålig uppdatering under helgen eftersom varken jag eller Frida kommer ha tillgång till datorn. Ska se om jag fixar en gästbloggare under tiden :)

puss
/steinwall


MUMS! :D






Kommentarer
Postat av: moa

jag skulle tycka de vore kul om ni kunde lägga in dom där bilderna från ö-vik någon gång!! !:)

Sen skulle de ju vara kul att se när ni var "fjortizar" med hårspray å allt ;)

2010-01-29 @ 15:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0