Gothia!!

Det man sett fram i mot ända sen man började med fotboll, nå man knappt kunde slå en passning eller visst ved Gothia var så visste man att jag ska dit. Men nu  nio år senare så kan jag slå en passning vet vad gothia är och ska hoppa på  bussen till bastuträsk för att sen åka med tåget halv nio, nu är det två timmar kvar till jag ska åka buss dit eller i alla fall vara på att kansliet för att packa bussen;D Allt är packat resfebern  kommer mer och mer. Sov  11 timmar inatt vilket var jätteskönt, är lite trött nu oxå men. Hoppas man kan sova på tåget, jag har aldrig åkt tåg förut. Ska snart äta börja bli lite hungrig oxå, nej nu sak jag gå och packa min plattång  och ta på mig lite mascara. Det är blir sista inlägget på länge för min del, vet inte när jag kommer hem och kan skriva igen. Kommer ju hem nästa söndag men åker nog till stugan då någon natt för att ta igen sig. Men vi har ju världens bästa gästbloggare:D
Puss på alla söta ni får ha det så bra!<3


Klockan 08.00 ska vi byta tåg i stockholm
Så  vid elva på¨dan i morgon är vi i Göteborg:D


kram å puss/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0